Veelgestelde vragen

Betalen
 
Welke betaal mogelijkheden zijn er?
Betaalgemak is bij Mamsi van groot belang. Je kunt je bestelling betalen met:
  • iDEAL: online betalen via je eigen bank.
  • PayPal: online betalen via je PayPal account.
  • Sisow Ecare: met Sisow Ecare kun je makkelijk achteraf betalen. Aan deze wijze van betalen zitten wel kosten verbonden, namelijk 5% van het totale aankoop bedrag. Tevens mag het aankoopbedrag maximaal 300 euro bedragen. Ecare is een betaalmogelijkheid die wordt aangeboden in samenwerking met Gothia B.V. De voorwaarden van deze betaalmogelijkheid vind je hier
Levering
 
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De meeste voorradige artikelen heb je binnen twee werkdagen al in huis. De bestelde artikelen worden per post (Post NL) aan het opgegeven adres verstuurd. Alle artikelen passen door de brievenbus en zullen in een speciale enveloppe worden verstuurd.
 
Worden er kosten in rekening gebracht voor bezorging?
Nee, alle bestelde artikelen worden kosteloos bij u thuisbezorgd.
 
Retourneren
 
Binnen hoeveel dagen moet ik een bestelling retourneren als ik niet tevreden ben?
Voor je bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen, tenzij anders vermeld. Ben je niet tevreden? Je kunt vrijwel alle bij Mamsi gekochte artikelen compleet en - voor zover redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking binnen de zichttermijn retourneren.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’

 

 
Zijn de verzendkosten van retour voor mijn rekening?
Ja, wij nemen alleen de verzendkosten van de bestelling van ons naar jouw voor onze rekening.  
 
Klachten
 
Ik heb een klacht, hoe kan ik deze doorgeven?
Het is natuurlijk vervelend als je ontevreden bent of een klacht hebt over één van onze producten of onze dienstverlening. Wij vragen je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan ons door te geven. We zullen elke klacht goed bekijken en deze proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons per e-mail een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling nemen. Mocht meer tijd nodig zijn, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Wilt of kun je de klacht niet aan ons melden, dan kunt je ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waarbij Mamsi is aangesloten.